Friday, January 27, 2012

KESAN PRODUK UQEEN

UQueen? U queen ke.. I queen?
kata U queen.. ni U queen plak????
I ke U yang queen ni???

see, nama produk saja sudah bisa bikin semak kepala gua.
kepala gua la... kepala lu belum tentu.

ini mau kasi share sikit pengalaman gua dan kengkawan makan produk UQUEEN ini tanpa melibatkan
soal peribadi yang berperang sakan dengan PENGASAS UQUEEN seperti mana yang telah dimeroyankan dalam INI ENTRY

secara ikhlas nya, gua rasa produk ini tidak berkesan untuk gua dan rakan rakan.
ok..sila baca baik baik GUA DAN RAKAN RAKAN okehh..
kalau gua saja mungkin ini adalah satu provokasi untuk menjatuhkan uqueen. tapi tidak...semua kengkawan gua telah bersependapat dengan gua. atau...mungkin lebih tepat, gua yang actually sependapat dengan kawan kawan yang lain bila kawan kawan bercerita baru gua "ahhhh ye lah... betul betul"

bagi gua sendiri,
memang tak ada apa apa beza. nak kata body berubah menjadi meletops..tip top macam rozita che wan..ohhh jauh sekali. kulit gebu tegang licin...lagiiiiii lahhh..ibarat langit dan bumi jauhnya. muahuahua. dari segi kesihatan lagi lah tak ada apa. migrain, tetappp! resdung?? haiiisehhh malas mau cerita.
tapi yang paling gua tak tahan, JERAWAT!!!
meka cakap, memang awal awal keluar jerawat. yer yer...ini awal dan akhir nih...masalah jerawat gua menjadi jadi dan kritikal. ini baru mau surut surut. gila okehhhh...jerawat sampai bengkak bengkak muka. kalau muka sudah bengkak2 dengan jerawat...dekat mana yang QUEEN nyer? lu habaq mai sat!!!
dahhh menyusahkan gua pulak mau pergi cari cream hilang parut!!!
lu ada bran mau cuba ini produk dan gadaikan wajah jelita lu?
gua tak jelita...so tak ada lah ralat sangat. tapi MARAH!!!

kawan kawan gua pulak, ada yang cakap... sakit badan bila makan.
ada yang pecah pecah mulut.. ada ada saja lah...
dan ada jugak kengkawan gua dan gua sendiri merasakan bahawa sejak sejak makan uqueen ni, selera makan yang dulu seperti buaya..sekarang sudah berubah menjadi seperti hantu raya!!!
peeerrrggghhhh... agaknya, lemak lemak dalam badan tu akan dikumpulkan untuk ditukar ke bentuk collagen kot???? haiiisehhh... dari kurus...mau lagi kurus..terus jadik gemok macammmm pengasas tu jugak!
remember how i told you that kitaoreng bersusah payah ajak member2 share sebab nak beli 1 carton untuk dapatkan harga RM54 sekotak?? masing masing beli 2 kotak. ahhh.. member member gua tuh...sebokkkk mencari orang lain plak untuk jual balik lagi sekotak. ada yang makan 2 3 peket...terus jual balik sekotak..lagi sekotak tu siap kasi free. wahh mulia nya hati.
tak macam gua yang kedekut berjimat ni, sudah beli 2 kotak..maka kena lah makan sampai habis.
ahh sekarang rasakannnn muka cantik berjerawat! muahuahuahaua..
padan muko dan muko.. nak sangat jadik queen.

but don't get me wrong, mungkin ia tak sesuai dan tak bagus untuk badan kitaoreng.
setengah orang ok. kesan adalah berbeza beza mengikut individu okehhh.
apa menda pun itu macam lah... setengah orang cakap ok..setengah orang cakap tak ok.
apa pun...lu kena cuba lah untuk tahu hasil. tapi bagi gua dan kengkawan bernasib malang sebab hasil nya adalah gagal sama sekali. muahuahuahuhua..

so, suka hati lu lahhh mau beli atau tidak.
lu tak cuba lu taktau.
tapi kalau lu tanya gua, SECARA PERIBADI... gua akan cakap..

"taiikkk kucinggg punya produk! rosak muka gua! rugi duit gua!!"

sudah la...meka ada hantar gua VIP card sebab maklum lahhh mak kan beli 1 carton. sekaliiii nama dalam surat pon silap daaaa..
kalau nama gua jer silap tak apa...ini sekali ntah nama bapak siapa meka sudah taruk kat gua. haiiishhh..penat bapak gua sumbang kan benih...suka suki saja lu binti kan gua dengan bapak orang lain! gua mau saman ini woranggg! see you in court...mammot!

ahh sudah lah..
boleh jalannnn lahhh..

sekian kesian, tidak berterima kasih.
  

Photobucket

11 comments:

  1. Saya pun dah try sekotak. Memang takde efek sangat pun. Mahal je lebih... Takde rasa nak beli lagi dah pun.

    ReplyDelete
  2. SYANI: ok..sorang lagi. beli harga asal ehh...? pergghh nasib aritu beli RM54 takde lah nak marah sangat.

    ReplyDelete
  3. jgn marah2..
    rambut cantik sudah nampak 12tahun mudeeeee....
    x elok marah2..
    jerawat tuh bermusim sajeeee....
    wakkakaka

    ReplyDelete
  4. aku baru terpikiaq nak up entry pasai u queen dan bentuk badan pengasasnya dah naik plak entry ni.

    aku mampu ketawa ja la. kihkih.

    ReplyDelete
  5. jujue, saya try bln 10 thn lepas rasanya, lam 3 kotak jugak la saya telan sbb teruja dgn testimoni yg mantap2 tu.. mkn 2, 3 paket tenaga sudah xtra ordinary.. montot dan breast jadi cantik molek, kulit halus mulus dan mcm2 lagi. saya pun terfikir ermmm 2,3 paket sudah dpt rasa keajaiban kalu saya telan 3 kotak mesti lagi de VASSS kan kan kan... tapi yang hadoooooo.... apa pun x dak rasa, tidoq malam x sedor kediri supe siang tu kije kontrak wat umah. montot dan breast x de perubahan, kulit stil kertu. ermmm mcm mana tu 3 kotak tu... saya rugi oooo

    ReplyDelete
  6. law makan takat satu due mne la nak napak bezanye cik kak oiiii...

    ReplyDelete
  7. perempuan.... mmg mulut cam ni.. yg sudah tu2 sudahlah..

    ReplyDelete
  8. baru mkn 1 da kecoh . pnh mkn beauty umaira ?itu first mkn lg bise2 bdn kua ,masuk kotak 2 terus bdn jdk fresh tenaga.....brg baik mesti ad efek siket, da 2 3 kotak elok lah tu.org yg tada duit je nk meroyan mcm tu.

    ReplyDelete
  9. ehh betul lahh tuh. kitaoreng nihhh duit tak berapa cukup dikk... takpalahh..kitaoreng minum manjakani rebus sendiri je lahh jawabnyer. duit lu banyak..lu beli lah yeh. insya'Allah...mudah mudahan cantik lahh hendaknya. alhamdulillah.

    ReplyDelete