Friday, March 26, 2010

PAKAR SAKIT PUAN

WARNING : 18SX

hari ni dah masuk hari ke-20 gua bersalin. tunggu lagi 24-25 hari..siap lahhh gua nak order teh ais, cendol dan semua yang sama waktu dengan nyer.

gua kalau nafsu lain... tak kisah. pantang 100 hari pon ok. nak up sampai 200 hari pon takde hal. tapi kalau bab bab nafsu makan nih...memang merana jiwa rasa nak tunggu sampai habis tempoh. sama gak la ngan bulan puasa. siannnn.. sangat kritikal. kiranya sebelum masuk waktu maghrib tu, kaki meja kat office pon gua nampak macam paha ayam!

ohhh hari ke-20 nih... jap gi ada la nurse datang rumah ting tong ting tong kat pagar. nak check tekanan darah... nak check pepet dan sebagainya. muahuahuahauhuaa... tapi gua bersalin kurang la kena check pepet ngan nurse yang datang rumah... sebab hari tu gua dok hospital kejap.. so, meka tak datang lah check. kalau tidak..merasalah 10 hari meka datang..10 10 hari nak kena kangkang kat nurse tu nak check jahitan. apa kejadah lu nak check tiap2 hari.

teringat lagi...hari tu, nurse tu cakap.. 'takpe, takyah malu. kami ni 1 hari..taktau la berapa banyak dok tengok. dah memang kerja kami. kami pon dah tak rasa apa. kalau dak..ermm kami ni tak laluuu laaa nak makan' caiitttt! pooodahh chittt!!! itu lu.. yang tengok banyak pepet dalam 1 hari. yang gua nih? lain lahh kalau gua amik statement beliau dan buat ayat cenggini ''takpe, saya tak malu. saya ni 1 hari..taktau la berapa banyak orang dok tengok. dah memang kerja saya. saya pon dah tak rasa apa. kalau dak..ermm tak laluuu laaa awak nak makan"
ahhhh itu dah lain bunyiknyer...dan logik lah kalau orang tu tak segan silu. buduhhhh!!!

tapi yer lahh dah kerja meka meka tu untuk check kan. tugas kena buat dengan betul. kang jadi apa apa mekaaa jugak dipersalahkan. so, gua pon tak kisah lah. tengokkk lahhh nak tengokkk demi kebaikan bersama. ppeeewwwit..

tapi tu tak kisah la lagi..sebab nama pon 'NURSE' so..kompom lah yang check tu PEREMPUAN kan. yang gua tak tahan ni, apsal banyak betul pakar pakar sakit puan ni adalah dikalangan kaum LELAKI ?

lu bayangkan lah.. kat 1 hospital tu, wad bersalin lah misalnyer. gua tengok macam penuhhh je wad tu. tak jemu ke doctor doctor laki ni tengok pepet pepet wanita ni semua? hahahaha.. kang balik nak mengadap yang bini plak. berselera lagi kah? hahahahaha... yer yer i know.. tak sama!

itu yang kalau dah kawin. kalau yang bujang plak? musti dah cam tak herannnn je kan bila dapat bini. bini bukak tunjuk pon... dah macam ala ala 'ermmm..ini dah selaluuu dah tengok'

pastu, meka buat kerja...macam mana ah? yang dah kerja lama maybe dah tak rasa apa. tapi yang baru baru jadi doctor..takde 'mengeras' ke? hehehe.. teruk gak la..buat nyer tiap2 kali patient jumpa lu mengeras..siannn adik dalam suar. nak tidur pon tak senang.

tapi, itu lah kan... apa pon gua tetap lah respect doctor2 pakar sakit puan nih...walaupon lelaki, at least meka lah yang banyak membantu. atleast meka buat kerja ngan betul. takde amik kesempatan ke apa... agaknya meka pon dah jemu..tak kuasa nak amik kesempatan. hahahaha..
and yes...dah tu tanggungjawab meka...so, meka just jalankan tugas.. lu kalau taknak doctor laki..takde hal. silalah cari sendiri doctor perempuan... hospital banyak..klinik pon banyakkk lu boleh pilihhh doctor kann...

laki gua? nasibbbbb beliau tak berapa pandaiiii untuk jadi doctor apantah lagi pakar sakit puan. boleh jadi doctor komputer je. kalau tidak, mungkin dah ramai yang kena cabul. muahahahahahahahahahahaa.....

maaf zahir batin.

Photobucket

8 comments:

  1. muahahaha... doc lelaki tu pun aku conpuse gak.... adik tak keras ker, hehehe... tapi masa dorang buat keje ader nurse kat tepi la. Cam aku ari tu doc lelaki, nurse ado kat tepi ngan laki aku sekali dok tercongok kaji tutttt aku tu sekali. Cam tak pernah tengok plak. Malu deiii! Masa tu lom peknen lagi. Cam nak terajang jek muka semua org time tu.

    ReplyDelete
  2. org plak..Dr yg duk kat pepet tu Dr muda..tetiba rs mcm malu plak...kena hadap pepet org kan..tapi bila time sakit tu aku rs nak sepak semua org...ha..ha..

    ReplyDelete
  3. wah! mmg sunggoh 18sx ne3 kali nih.. hihi. tulakan.. nak wat cemane... doc lelaki tu jolok pon kita tkleh nk watpe dah... ate, baby nak kuar ikut situ jugak... errrmm.. alahai..

    ReplyDelete
  4. adeh laa hai.. pasal ko ckp laki ko cenggitu??? laki ko slalu mencabul komputer ke wakakak...

    aku pon masa check bukak xbukak tu doktor lelaki... ish.. sib baik masa nyambut ngan masa jahit pempuan.... tp dh nk buat camne kan? xkan nk ckp kat dia.. eh soh doktor pempuan cek gua.. gua xsuka laa doktor lelaki.. kan.. kan... kan?? so layan je laa..

    ReplyDelete
  5. ya haku juga konpius..
    penah ni dolu2 masa aku tengah mengecek komputer.. (haku kan doctr komputer cam lakimu juga) kat spital, dengar la sora orang dok bercakap2.. sorang dokter nih nak tulis surat kat admin office/pengarah sebab nak mintak wat keja kat O&G.. masa depa dok cakap2 tu haku wat tak tau jer la.. amanah kan.. takkan nak dengar orang cakap.. bila dengar2 dia sangat bsungguh2 nak dok kat 0&G.. haku pun tak sabaq2 toleh tengok muka dia.. mak aai.. sangat ngerii.. siyes.. semak.. huhu tapi aku rasa skang pun memang dia ada kat O&G.. kira berjaya permohonan dia.. tak tau la ada dak kesah patient lari tengok dia.. mintak dijauhkan dari diketemukan dengan dia..

    ReplyDelete
  6. erhhhhh... aku cannot go ler doc lelaki..walaupon doc tu buat kerja ikhlas demi tugas...weiiii dia manusia biasa yg punye napsu dan perasaan okeh..lantak ler nak kata aku ni otak tak open minded ker haper... tp yg doc pompuan nak check pon kulit muka aku dah keras..nikan plak lelaki... auwwwwwwwwwwwww...malusss dan kolot aku ni tauu...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum...

    Sy Zulkarnain Ingin Berkongsi Satu Penemuan Baru Yang Mengambil Masa 8 Tahun R&D Oleh Bill Gates Antara Manusia Terkaya Didunia Terhadap Produk Yg Boleh Dikatakan Teramat Berkesan Dalam Penyembuhan Segala Penyakit Dalaman Wanita...

    Doktor Bole Rujuk www.optimallyholding.com @ sesiapa yang inginkn maklumat lanjut, sy boleh hantar rujukan tersebut melalui email..

    kpd yg berminat, sila hubungi sy - 0129545448

    ReplyDelete
  8. Jika anda telah disahkan mempunyai fibroid,cyst dan dinasihatkan membuat pembedahan..makanlah SALAMON selama 1-2 minggu. Selepas itu buatlah pemeriksaan semula di klinik.

    ReplyDelete